Bilder och lite om hästarna jag ridit

En islandshäst som min kompis tar hand om. Kan inte stava namnet (A)
Baloo, har bild när jag rider honom men liksom det var kanske två år sedan baloo gick inte dirr bra då :)
Magda har gjort ett riktigt bra jobb med honom :) <3
Solo, min kompis häst. Har lånt honom till två träningar. En hopp och en dressyr.
Malin rider honom grymt bra. Galet svår att rida (A)
Scott, min medryttar häst jag hade i ett år. Varmblod galen.
Olga, hade henne som delfoderhäst i någon månad. <3
King, en ridskole ponny från måsta. Som sagt första året som jag rider. haha
Raymo, underbar häst jag hade och red 3-4 dagar i veckan. Helt underbar häst <3
Ribban, min kompis ponny. Rolig att rida. Men är vinglig (A) haha
Prego, står i stallet där jag har cocktail. Ridigt någon gång för skojjskull :)

Kommentarer
Postat av: E

Jag tycker hon inte alls är lika vinglig längre! :K

2011-02-11 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0