Emo-emelie

Jag är i en period då jag tycker det är väldigt tråkigt att blogga.
Dessutom tar det tid!
Jag satt nyss och läst i so-häftet eftersom jag ligger så galet mycket efter....
Räknade ut att jag låg på gränsen att sänka mig från VG till G i 4 ämnen!
Så himla illa. Måste verkligen börja jobba på lektionerna. Men jag säger det men i skolan får jag ingen ork.
Det surrar i mitt huvud om tankar som inte alls har med ämnet att göra.
Mitt självförtroende suger mer än någonsin nu. Tänker bara jag kommer ändå sänka mig?
Varför jobba då liksom?
'
'
Förlåt för jag snackar alldeles för mycket om tråkiga saker.
Ska verkligen försöka få tillbaka enegin att blogga :)
Sån fin bild!

Kommentarer
Postat av: helene

sådär är jag också ;o ibland så far jag helt åt andra tankar och typ glömmer bort att jag är i skolan, å så fattar man ingenting och kommer efter :( asjobbigt ju..

2011-02-07 @ 21:09:55
URL: http://hhelenee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0