JAG LEVER :D

Har inte haft ork till att blogga förens nu....
Livet är hårt när skolan och hästen tar tid :o
Min kompis var hemma idag och jag svara inte på sms eller hade bloggat så hon trodde jag hade dött (A)
Men jag lever!!
'
'
Red ut på min underbara ponny idag <3
Vi var lite galna i dag. Körde massa race och sånt. Min ponny var väldig busig också!
Red på remont och han funkar bra på det :) Får se om jag ska testa träna på det i morgon eller inte.
Kan inte bestämma mig. Jag är taggad till att hoppa men är nervös att han ska börja halta.
Vetrenären sa att jag kunde rida som vanligt till om han halta.
Så det känns lite konstigt... MenMen litar på vetrenären :)
Får se vad jag ska ha för outfitt i morgon (A)
Röd/grön/blå ?
Söt hest med remont för länge sen hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0