Min dag

Hej, dagen har varit ganska spännande.
Hade två lektioner sen fick jag reda på att vetrenären skulle komma halv 1.
Och bussen går inte kl 12 så jag fick sluta 20 över 10 för att jag skulle hinna hem och byta om och äta innan bussen gick.
Påväg till stallet fick jag gå i typ 3-4dm snö för ingen hade ploggat ;o
Jaja, vetrenären kom fram i alla fall och hon kollade på såret och så snackade vi lite.
Och det var bra. Skulle smörja med en salva jag smörjt med nu tills det försvinner.
Och så kan jag rida :) Även om han är svullen. Hoppas det försvinner snart.
Jaja, tänkte rida men det blåste så mycket. Men ångrar det nu eftersom solen har tittat fram.
'
Ikväll ska jag iväg och bowla med kyrkan :) Blir trevligt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0