mobilbloggar

Hej tänkte eftersom jag har så trråkigt i bilen påväg till min moster så tänkte jag blogga lite :) tänkte skriva hur mitt lov kommer se ut :) fick ju lov i går (y) fredag: skola hem till linda (lärare) asnice var det kollade på en serie och tjocka oss :) lördag: rida hem till min moster söndag: tävla dressyr på klubben måndag: hovslagaren kommer tisdag: extra dressyre träning med dressyrlaget onsdag: hoppträning sen hem till en kompis med Cocktail torsdag: hos min kompis med cocktail fredag: åker hem med cocktail lördag: vanlig dressyr träning söndag: händer inget ? Haha Fullspekat lov ska försöka plugga mitt bland det här :o nej, orkar inte skriva mer... batteriet är snart slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0