Ridtur

Red ut lång vändan idag. Ja den tar ca 1 timme om jag rider runt den själv. Men kallar den lång rundan för man kan galoppera och trava mycket där. I början var cocktail jättefin och lite trött.
Sen vart han super seg och tråkigt. Körde mycket övergångar då piggnade han till och blev rolig och pigg.
Körde mycket halt-galopp han blir så taggad och han älskar det och bara stutsar innan han får springa gärnet när jag ger honom signalen att springa.
När jag skrittade hemåt då blev han seg igen men tyckte han kunde få gå segt det gjorde inget.
Det var väldigt skönt att jag hann rida innan det blev mörkt :D
Perfekt!
En bild när cocktail segrade förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0