Sorry

Sorry för dålig uppdatering men det händer så mycket.
Skolan idag var helt okej. På förmiddagen var vi på ullvi och kollade på lite program.
Jag kollade samhäll, resturang&livsmedel och barn och firitid.
Skulle jag gå på ullvi ska jag gå på Resturang och livsmedel lätt :)
När vi kom tillbaka hade vi lektioner som vanligt.
'
När jag kom hem skulle jag försöka blogga men då hade någon telesnubbe sabbat vårat internet.
Han var här och skulle fixa något så vi slipper höra grannarna när vi pratar i telefon (y) haha
Så inget bloggande så jag drog till stallet med bussen fixade allt och sen kom mamma och hämta mig.
Vidare på hoppträning. Jag skrittade en långsida kände att det inte kändes bra testa trava blev värre.
Sen skulle jenny kolla om hon tyckte han såg halt ut då blev det han väldigt halt och sen blev det värre så hann inte rida alls så nu har man en halt ponny typ.
Så här är det Cocktail hade ett sår i karleden som ingen  vetat vad det är fått alla möjliga svar när jag frågat.
Men från första början trodde jag det var mugg. Och nu vet ja det för det är mugg alla symtoner för mugg.
Svullen, varm, röd och lite skorpor får inte ta där för han har så ont <3
Han haltar säkert för det gjorde så ont! Det blev bara att åka hem. Vi åkte hem utan att fixa något med det för vi hade salvan vi skulle smörja med hemma. Så kom Elisabeth och sen åker vi till stallet och fixar om min ponny <3
'
Nu har jag duschat och pluggat matte och måste sova nu !
Undra om Elisabeth redan sover ? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0