test

RYTTAREN
Namn:
emelie karlsson
Smeknamn: inget
Klubb:  köpings RK
Född: 950915
Längd: 169 ?
Hårfärg: blond
Tävlat som högst, hoppning: LC
Tävlat som högst, dressyr: LB
Hopp- eller dressyrryttare: båda

HÄSTEN
Namn: Cocktail
Smeknamn: kok, älsklingen, bäbis, sötis, fulis, tjockis.
Född: 1996
Kön: Valack
Ras: Araviskt fullblod
Ursprung: sverige
Mankhöjd: 142,8 i pass
Färg: skimmel
Tecken: Snop (?) och kanske något mer kommer inte ihåg 
Tävlad som högst, hoppning: LC
Tävlad som högst, dressy: LB


UTRUSTNING RYTTARE
Hjälm: Lamicell
Säkerhetsväst : recef (?)
Stövel/sko: Mounten horses
Handskar: volvo! 
Skjorta: Inget mörke tror jag 

Kavaj:  inget märke tror jag
Spön: inget märke men rött
Sporrar: vanliga 15mm

UTRUSTNING HÄSTEN

Transport: dalavagn
Sadel: dressyr: Stubben hopp: tekna
Stigbyglar: inget märke
Stigläder: inget märke
Träns: hööks och lite fler träns jag fick med :)
Bett: tre delat
Hjälptyglar: martingal
Luvor: hansbo
Sadelgjordar:
vanlig sadel gjord utan märke

Benskydd: några snygga :)
Benlindor: Inget märke fick med en hel del
Ridtäcken: två egen gjorda och ett jag gick med och det är något märke men kommer inte ihåg vad :)
Täcken: hööks och de jag fick med

Schabrak: Hansbo hööks och en massa fula jag fick med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0