<3

Hej, nu är jag tillbaka efter varit på äventyr ;)
Gick som sagt till stallet själv. Gick helt bra med radio på och smsa och lite sånt.
Sista biten var helt sjukt hal ;o Skulle tagit med skriskor. Men jag överlevde utan att ramla! *stolt*
Jag mockade först sen kom jag på att jag skulle skynda mig ut och rida innan det blev mörkt.
Jag red långa vändan som inte var så lång. Tog en timme att rida. Kul att rida en runda utan att behöva vända.
Kul att kunna trava och galoppera mycket också. Jag red mest ut och lekte av med lite energi i dag.
Fixade klart allt i stallet sedan och tog in  hästarna sen kom mamma och hämta mig.
En sommar bild <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kiss

2011-01-18 @ 18:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0