<3

Väldigt trött nu. Jag behöver plugga också ?
Kul liv. Biter i hopp och hoppas jag får mat idag ? haha
Idag hade jag sovmorgon till 9.15. Mycket nice sen gick jag till lunchen åt mat sen drog jag hem.
Sen vidare till strömsholm med Cocktail. Han vart lite drogad. Haha så himla söt <3
Nej men han fick tänderna raspade. Han vetrenären tyckte det verkligen var dax så.
Hoppas han kanske blir finare i munnen nu ? <3
När vi ändå var där så vaccinerade vi honom också. När vi var klara fick han stå i en box i en halvtimme.
Eftersom han var så vinglig och trött. Så han piggnade till efter ett tag då åkte vi hem.
Tog in hästarna sen åkte vi hem. Nu ska jag gå och äta också. :)
Fick pengarna som fattades till den här hjälmen i dag så snart blir den min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0