Älskade ponny <3

Idag var det först skola. Jättetråkigt och som jag skrev gick det åt skogen på provet.
Sånt är livet det är bara det att Thomas(min mattelärare) kommer bli sur på mig :(
När jag kom hem från skolan chilla jag en stund sen till pollen.
Hans sår var bättre i dag. Svullnaden hade lagt sig och han halta inte.
Super, han var endast lite varm runt såret. Men jag gick en sväng kanske 40 min med honom.
Det gick superbra. Han vart skiträdd en gång för en pulka bara.
Min lilla tönt <3 Han var så söt för han gick bakom mig typ hela tiden. Så la han upp huvudet på mitt huvud nästan och höll på lite med min luva. Så himla söt <3
Det är ju så vildhästar brukar göra. Asså att hästarna går nära varandra oftast med huvudet över den andras bak.
Jag är folkledaren :) Stolt <3
Denna bild ska jag nog förstora upp till mitt rum <3

Kommentarer
Postat av: e

gört så jävla snygg bild! (:

2011-01-28 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0