Bästa ponny <3

Hejsan, kom nyss ut ur duschen. Skolan i dag var JOBBIG. Massa nice lektioner men jag var dötrött.
Somna lite på matten (y). Jaja, red ut idag.
Hade en galen ponny hihi. Trava är förtöntar tycker cocktail. Galopp och helst studsa i början innan har drar iväg i 390 ;o Det var sjukt kul (a) Inte ofta han är på sånt humör så man får ta vara på den stunden.
Sen var det några idioter som sköt raker och sånt precis när jag skulle gå förbi och så följde dom typ efter och fortsatte....
Cocktail reagera inte så jätte mycket förutom att han var spänd som en fjäder och efter gick han och hoppade för allt.
Snygg bild haha <3
När jag ridit och plockat undan tricktränade jag lite och stretcha lite. Cocktail älskade det hihi <3
Och cocktail kan typ lyfta samma ben som jag. Asså står jag och lyfter mitt vänstra ben lyfter han sitt vänstra och jag har typ inte tränat det alls ;o Testade det lite random och så gör han så <3 Söta ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0