Dag 10 - Mina drömmar

Min största dröm just nu är att jag skulle krympa.
Eller om jag inte flyttar till kungsbacka att vi köper en häst gård så vi kan ha kvar cocktail fast jag rider och tävlar med stor häst.
Alltså min dröm är att ha kvar cocktail tills han dör helt klart. <3
Han är min dröm för två år sen kunde jag ALDRIG ens drömma om en häst.
Sen helt plötsligt kom Cocktail upp på annons och nu är han min bästabästabästa underbara ponny. <3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
En till dröm är att jag skulle kunna träna mer med min älskade vove.
Det är väldigt dyrt med att gå på kurs men om man inte går ska man ta sig dit ändå.
Det händer sällan. Tyvärr... vill att vi ska vara tajta som när han var liten <3
Nu sussar det bara cocktail och häst och tävlingar så kommer min lilla vove.
jag vill också tävla <3
Hade jag haft billigare tillgång till agility träning inne nu så hade jag åkt på en av kungsörs
inoffisiella tävlingar. <3
Får se hur det går med det <3
Sista bilden Simba som valp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0