Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra

Vem har sagt att ridningen får mig att må bra ? ;o
Nej jag skojja bara. Jag visste inte vad det var för "uppdrag" idag men jag tänkte faktist på det i stallet idag.
Jag tycker faktist det är mysigaste att vara och fixa i stallet. Borsta extra länge ta hur lång tid som helst att vara i stallet och rida. Själv har jag alltid för höga krav när jag rider ut så tycker det oftast är mysigaste att skritta ut.
Det är kul när det går bra men oftast ställer jag för höga krav av cocktail då han kanske vill busa ?
Då jag kan bli sur och då smittar det av sig så blir allt pannkaka.
Men helt klart hela grejen med hästar är bra <3 När det är mycket iskolan kan det var kämpigt att veta att man måste ut och rida. Men när man väl är där och tar det lugnt är allt bra <3 Om man inte har för mycket tankar och läxor. Skolan kan förstöra hela glödjen med hästar ibland...... <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0