Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Måste vara den gången då vi starta Lc och egentligen inte var redo för det och jag räknade med att blir utesluten och vi kommer runt ? ;o <3
Helt sjukt min tränare var kom fram efter och berömade mig för att ha ridit så fint och lugnt. Tårarna rann då <3 Inte för att jag fick beröm av min tränare utan att det gick så sjukt bra. Jag hade sån himla bra känsla runt hela banan. <3
Även en underbar upplevelse var när jag red i halsring i galopp för första gången. Det var sjukt kul <3 Underbart.
Även när jag red ut med halsring första gången. Det var lite vågat då vi inte har haft så fin "kontakt" med varandra. Men jag vågade och det gick inte perfekt men jag vågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0