Dag 3 - Min största rädsla

Min största rädsla helt allmänt är ormar små kry. Sliskiga saker.
Jag HATAR maskar tex. ormar är värst.
Skulle gärna vilja lägg in en bild för att fylla ut lite och göra inlägget roligare.
Men får panik om jag ser en bild på något äckligt djur.
I min största rädsla inom ridningen är att jag ska ramla av och göra sig så illa att man inte kan rida mer.
Men jag har väldigt stor respekt för hästar hon stegar när man går bredvid.
Jag har en gång i tiden blivit sparkad när en häst stegrat mot mig.
Just därför har jag fått väldigt respekt för Prego när man ska ta in honom.
Då han höll på att stegra och springa runt mig en gång.
Ni får en bild på en blomma istället (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0