Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Jo, haha det finns MYCKET skit. Gör väldigt sällan rent den.
Det finns i alla fall:
*3/4 hovkratsar
*2 ryktskrapor
*2/3 Ryktborste
*2 korthåriga borstar
*En långhårig borste
*En nyckel till ryktlådan
*2/3 piggborstar
*Ryktsten
*Många mankammar
*Gummisnoddar
*2 Kli borstar
*En hovborste
*En svettskrapa
*En pannborste
*En sax
*En svamp
*Schampo
Tror det var allt (A) HAHA
Liksom man har inte så bra koll vad man har men jag hade faktist ganska bra koll.
Okej jag kolla på hööks hemsida och såg vad som fanns (A)
Lite hur det ser ut i min ryktlåda efter man haft en häst som fällt och jag inte varit duktig och städdat (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0