Dagen

Idag blev jag väckt vid 10 och var astrött. Men jag pina mig upp och så åkte vi till köping.
Köpte brädor till transporten asså till rampen så cocktail slipper halka när man ska gå på och av.
Han går JÄMT på tårna ner och nu på vintern glider han ner....
Sen åkte vi och köpte färg och lite saker till mamma och pappas sovrum.
Vidare till granngården och jag köpte fram och bakskydd till cocktail för mitt presentkort.
Jag trodde aldrig han skulle kunna ha dom men minsann han kunde ha dom :o Mini ben han har (Y)
Red ut barback. Cocktail har fått ett sår vid sadelgjorden. Trodde det gick för det var inte så stort.
Men igår hade det gått upp. Så barbacka blev det (y).
Det tog verkligen typ 5 min att komma över en planka på vägen. Han har hållit på så hela tiden sen plankan kom dit...
Idag hoppade jag av för jag fick kramp i ben och hade inte ett spö så jag kunde säga till honom. Sen kom jag inte upp -.- haha tog nog 5 min att komma upp också xD
Jag skrittade mest idag. Men det blev trav och väldigt lite galopp. Sen tog det nog 5 min att komma över plankan nästa gång HAHA
Asså han flyger över plankan när han väl hoppar. Ser nog ganska kul ut (AAAAA)
Allt är farligt dålig bild men ja (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0