Dressyrtävling!

Dagen började kl halv 8. Faktiskt inte så jättetrött. Klädde på mig och åkte till stallet.
Jag klarar verkligen inte av att äta frukost när jag ska tävla helt omöjligt.
Det tog tid att knoppa. Jag hade seriöst damp för knopparna blev skitfula och usch.
Sämsta jag gjort. Hade inte tid att göra om så vi åkte till krk.
Det var ju dressyrtävling. Jag lyckades rida fram alldeles för tidigt tror jag.
Cocktail varit liksom segare och så. Men han var jättefin på framridningen.
När det vi väl kom in på banan och skulle vissa dom att vi är fina så dör han typ.
Lyssnar inte blir skiträdd för solen och bokstäverna men det var innan startsignalen i alla fall.
När vi körde hade han alldeles för högform och jag gjorde flera missar.
Men jag red väldigt slarvigt som om jag gett upp för han inte vill va så fin som innan.
Liksom jag släppte inte ut hela tyglen på fri skritt-.- förra gången släppe jag tyglarna och red med händera i knät typ.
Sen i vänstergaloppen gick han först i rätt galopp sen på volten byter han galopp till korsgalopp.
Så har han hållit på ett tag vet inte vad jag ska göra ?
Men är helt okej nöjd över ritten. Blev allt mycket nöjdare när jag såg att jag fick 68%.
Blev 4 och precis utanför placering. Jaja, helt okej nöjd. Lite trist han sket i mig på banan bara.
Vi kommer igen. :)
Inga nya bilder. Mamma skulle filma men batteriet på kameran dog efter typ 2 sek :(

Kommentarer
Postat av: helene

svar: Hm.. 63% tror jag, noll koll haha :)

2011-01-30 @ 17:38:57
URL: http://hhelenee.devote.se
Postat av: malin

så duktiga så :)

2011-01-30 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0