Du är bäst <3

Gott nytt år :D
Jag är helt nöjd över 2010. Fast i mitt privat liv tror jag det varit sämre än i mitt häst liv.
Mitt hästliv är större del av mitt liv än mitt privata.
Jag har gjort massa debuter och sånt inom allt.
*Lokal tävling
*LC
*LB:2/LB:1
Jag har nollat i både LD och LC i hoppning. Fått en helt okej LB debut i dressyr.
Jag är så himla taggad på 2011´s tävlingar.
Mina mål på tävlingarna 2011:
*Få en bra känsla
*Nolla LC på lokal
*Få över 60% i en LB på lokal/klubb
*Placera oss i laget i både dressyr och hoppning
*Placera mig i en dressyr eller hopp lokal
Mina mål eller drömmar kanske ?
Bilder från tävlingar 2011:
Vi börja som nybörjare och slutade väldigt lyckliga och nöjda att vi kommit så långt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0