:)

Illa att jag inte uppdaterat i dag typ ;s
Slutade skolan 12 sen hem chilla till halv 2 tog den bussen till stallet.
Fixade allt och tog in Kok. Så ser det ut som han fått mugg ?
Får panik smsar och ringer runt kollar hur jag ska göra och om det är mugg.
Tvättar och smörjer på det som om det skulle vara mugg sen red jag ut en sväng.
Han var jätte lugn och fin i början sen i galoppen skulle inte det vara lugnt och fint.
Haha, lilla galna ponny <3
Justja, plankan var super farlig i dag. Kom på att jag kunde baka nnästan fram till plankan.
Det funkade tills jag vände och skulle gå över då bakade han och gick tillbaka.
Testar igen. Han ställer sig bara och stegrar -.- Dum ponny har lärt sig stegra när han inte vill.
Tillslut hoppade jag av och ledde över honom plankan typ hundra gånger sen hoppade jag upp och gick över den typ hundra gånger. Men när jag kom tillbaka till den efter ridturen var den lika läskig.
Haha, men jag kom över den tillslut utan att hoppa av :D Framsteg (y)
Sen kom mamma och hämtade mig så drog vi till bibblan och jag lånade två filmer.
Eclipse och Snabba Cash asnice (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0