Gå-tömköra

Nu är vi tillbaka efter vår tur till stallet.
Jag och en kompis gick alltså dit och så tömkörde jag lite. Han var duktig, fast han är väldigt rädd när det blåser.
Justja, när vi gick ramla jag TVÅ gånger för det var ren isgata HELA VÄGEN.
Höll på att ramla en gång till men min kompis fångade upp mig.
Jag ska byta och och lite sånt sen vänta på att mickis ska bli klar sen drar vi och firar sista dagen i vårat liv med en pizza. INTE BRA EMELIE. Men jätte många har skrivit om pizza så jag tror jag dör om jag inte får det snart (A)
Har tyvärr ingen bild från när vi tömkörde då jag måste ha koll på han hela tiden så har inte tid att ta upp mobilen och ta kort.
Söta hästen. <3
Justja det var flera som ville se film från dressyrträningen så jag kanske kan fixa det men jag rider uselt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0