Galen helg <3

Hej alla bloggläsare om det finns någon kvar ? haha

I helgen har i alla fall jag lekt lite med en kompis :) Vi har gjort lite galna saker och sånt.

I lördags var det dressyrträning och det gick super. I början var han jätte dryg.
Men vi jobbade först på volt och då blir han så fin. Så gick vi ut på spåret och jobbade.
Vi körde att man skulle känna efter själv om hästen kanske behöver ställa ut eller in eller kanske volta sakta av eller öka. Det var en super bra övning. Fick en så himla underbar känsla och höll typ på att dö.
Aldrig haft den känslan. Han liksom trycker upp ryggen går i asfin stadig form.
Men det funkade inte hela lektionen ut men jag är ändå nöjd :)

Justja innan träningen drog vi till köpings hästaffär och jag köpte min efter längtade hjäln <3
Så kär i den <3

Helt sjukt underbar <3

Igår till idag sov jag hos nutten prutten :) Vi var ganska trötta eftersom vi var uppe ganska länge när hon sov hos mig i fredags. Haha, så vi gick och la oss ganska tidigt. Kollade lite film och chilla :)
Så trevligt idag red vi ut på Ribban. Elisabeth red halva vägen och jag red halva. Haha, läskig häst men kul.
Sen följde hon med hem till mig så red vi ut tsm på Cocktail och Prego. Det var nice jag red Prego och Elisabeth Cock. Vi hoppade över en stock i skogen och skit asså vilken rolig häst det var att hoppa ;o Haha, ägaren rider typ bara dressyr. Skulle vara kul att kanske hoppträna honom (A) haha <3 Jag har ridigt honom förrut men det har inte gått så jättebra då men idag var det riktigt kul att rida honom.

En sommar bild på cock <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0