Gjort illa sig <3

Kom hem från stallet för en stund sen.
Kom på nu att jag tycker det är jätte svårt att börja ett inlägg med något roligt så det blir intressant.
Blir liksom typ hej, kom hem för en stund sen eller Hejsan.
Jaja, red inte i dag gick en promenad istället. Cock har fått en skada på karleden. Som jag trodde var mugg.
Men han har antagligen fastnad i staketet eller något. Men vi har gjort rent det och han har kompress på nu.
Eftersom han står i torv då blir det ju lätt skitit. Gick en promenad i allafall. Och han haltade lite ;s
Så blev inte så lång. Men han kan ha haltat för han inte kunde gå ordentligt med kompressen.
Får  se hur det är i morgon om svullnaden har lagt sig då rider jag lite lugnt annars går jag igen.
Blir kanske ingen tävling på söndag som jag hade tänkt mig. Men jag vill se så det inte är något allvarligt <3
Bild från i somras när cock gjorde illa sig <33

Kommentarer
Postat av: E

Du ska nog inte rida om han haltade igår och om såret är " öppet" så tror jag inte att du ska rida, och om han är varm runt om kring såret eller svullen så gå eller låta han vila ist! (:

2011-01-28 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0