Hej

Som sagt väldigt dålig uppdatering kom hem från skolan plugga åkte till stallet red kom hem duscha åt och nu är jag typ klar och kunnat uppdater. Bra (y)
Vill ta upp en sak här bara. Lite kul bara
Där jag gjort röda prickar la jag märke till. Btw, är det från dressyrmupparna. Skrev lite om alla grenar personer inom ridningen.
Ja, på första pricken. Haha alla som red i min ridgrupp fattar. Liksom våra teorilektioner var helt sjuka.
Ridläraren stod och gravade bara åt oss typ. Helt sjukt kul var dom saknar dom <3
Andra pricken. Haha, ja vi får liksom inte välja häst ? ;/ Ridläraren skriver upp på en lappa och så om man vill byta med någon får man fråga och ibland får man inte. Det är väldigt bra då man får rida den häst man behöver rida.
Prick tre. Jag hatar att smörja NU ? Inte när jag red på ridskola. Älskade det så ;o haha Lite roligt var det att det flesta var helt tvärt imot (AA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0