Inbakad man

Den 30 Januari är det första tävlingen för i år.
Det blir en dressyrtävling på klubben.
Det är första omgången av serie dressyren.
Vet ej vilka klasser som det är.
Men då kommer jag troligen få göra en inbakadflätta i cocktails man.
Hihi, han har fått lång man (A). Ska se hur lång den kan bli.
Blir den inte länge än vad den är nu klipper jag den för den är asful nu.
Random bild från googel.
Sån blir det nog. Ska börja träna nu tror jag (A) Inte så duktig på inbakade flättor.
En bild från tävlingen då vi kom på en andra plats. Haha, skit vad fula vi är. Jag är stor och fet också :(

Kommentarer
Postat av: malin thaa best

HAHAHAH INBAKAD MAN EMELIE!!!



:D

2011-01-07 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0