Jag fryser sönder!!!

Efter skolan följde Elisabeth med mig hem. Vi kollade först hööks katalogen och sen åt vi käk.
Blev pasta med tonfisksås (L)
Efter det drog vi och gick till stallet en mil ungefär. Riktigt skönt vare att gå.
Solen lyste och det var inte svin halt. Perfekt!
Elisabeth racear på sista biten.
När vi kom till stallet mockade hon och jag fixade det andra. Sen red jag och elisabeth gick.
Vi skulle rida på gärdet men nej det var ashårt över så det var hemskt den lilla biten jag gick där :s
Så jag red på vägen lite fram och tillbaka och han var galen.
Jag försökte få han lite fin i formen så vi kunde visa oss lite fina inför finbesöket (y).
Men jag gav upp efter någon min. Haha, han var ju på bus humör.
Elisabeth fick rida också. Det gick bra för henne. Men hon höll med om att han är stark.
Han blir väldigt stark när man rider fram och tillbaka och han är på det här humöret.
jag red lite till. Han stutsade och stegrade och höll på min lilla buse.
Sen travade jag av honom och gick med honom hem så han lugnade ner sig lite.
Lite bilder blev det också men de flesta är cocktail asful på (A).
Bilden då han är finast (A)
Nej gud nu får det räcka med skämiga bilder....

Kommentarer
Postat av: diare

absolut snyggast röööööv!

2011-01-12 @ 06:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0