Polen

Som sagt åker jag till Polen och kollar på konstentrationsläger med skolan.
Det är 9:orna som åker och vi samlar själva in pengar. Ska samla in ca 325 000 kr.
Vi är nästan klara tror jag :)
Jag kommer åka den 9 April och kommer hem 16 April. Kanske mobil bloggar lite ? Om det är grattis utomlands ?
Jag kommer åka första resan med de här:
Jonte Karlsson 
Amanda Grahn 
Malin sjöberg
Natalja Tylstedt
Karolina berger
Adam sverin
Julia Gustavsson
Amanda Alriksson 
Elisabeth Gustavsson 
Agnes Thoreson 
Emelie Karlsson 
Renata Siimann 
Marcus Widlund 
Oliver wallerion
Anton kraft 
Andreas Kuszli
Jacob Alcazar

Robin stål 
Jesper Andersson
Kevin Strömberg 
Evelina Bergsten 
Andreas Johansson
ingrid Karlsson 
Lulle Karlsson
De som är tjocka är från B och det är asnice (y) Alla niceiga också (y)

Kanske glömt någon, snodde listan från en kompis som åker med <3

Kommentarer
Postat av: e

UNDERBART!<3

2011-01-28 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0