s

Skolan idag:
Ea: Lacka sönder lite på läraren. Fick som tur var sitta i ett litet rum jag och elisabeth blev så mycket gjort haha
No: Hade ingen vi lyssna på någon som snacka om kaycast (?) ett ställe där dom gjuter i lilla byn jag bor i. Astråkigt men missa hela no:n och typ 5 min från ea:n.
Språk: Gjorde inget typ la in lite ord på glosboken.se ;)
Lunch: Matstreck i dag så två kompisar gick hem till mig och käka. (illa mackor är inte bra)
So: Jobbade faktist ;o
Eng: Kollade på Jericho (?) ASSSSSBRAA, har kollat på den serien sen sommarlovet en gång i veckan (A)
Sv: Spårade ur typ ? som vanlig.
Nu måste jag byta om så jag kommer iväg till stallet för ikväll är det TRÄNING :D
Tagga, tagga, tagga
Kanske går åt skogen eftersom det gick bra förra gången ? haha

Kommentarer
Postat av: e

känns som jag var lite galen/ arg på svenska idag! (a)

2011-01-19 @ 16:39:59
Postat av: lovisa

snygg header:)

2011-01-19 @ 17:21:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

snygg header:)

2011-01-19 @ 17:21:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Eli

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

2500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154

2011-01-19 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0