Tävlingar

Tävlingarna i västmalands län. Dressyr:
Första röda pricken vill jag åka på för att komma igång innan laget som är andra pricken ;)

Hoppning:
Den gula pricken är en pay and jump på min hemma klubb som jag nog ska åka och träna lite på.
Första röda pricken är också en tävling jag vill åka på för att komma igång OCH för att jag vill göra lite revanse från förra året då vi blev uteslutna där.
Andra och tredje pricken är lagtävlingar. Trejde som är lite grön/gul/röd prick är som det står b-final och vi vet ju inte hur det går. Sista röda pricken är på hemma plan på gräs som jag ska på (y) Dom har a-finalen också tror jag ;D
Kommer kanske lite fler tävlingar eftersom eller kanske färre? Det kan vara våran sista riktiga tävlings vår/sommar då jag kanske flyttar kanske säljer. Tror inte jag kommer sälja men ja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0