Träning

Helt död vill sova men ska trycka in ett inlägg innan jag somnar.
Träningen idag gick riktigt bra. Han var väldigt pigg men det är bara kul. Hihihi
Men när vi skulle hoppa sista gången hade cocktails energi tagit slut så där tog det stop.
Stanna flera gånger. Tog det igen och de sänkte. Men till slut kom vi över.
Sen kom nästa hinder då tog det stop där med men bara kämpa vidare. Jag kom även på i dag att min kondis suger balle. Haha, typ håller på att dö efter att ha hoppat sista banan då han höll på att vägra.
Men han var trött och han har inte fått upp kondisen heller så jag blev inte sur på honom <3
Fina ponny <3
Film kommer om jag vågar för fint vare inte idag. (AAA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0