åh

Elin om -.-:
Ja jag har sett er i verkligheten. Men ska inte skriva mer borde vara bra med konstruktiv kritik liksom. Menade det inte som ett personligt påhopp men detär så. Grunden för all ridning är dressyr och utan det går det inte i hoppningen!
aja lycka till

Sv: har du sett oss i verkligheten är det väldigt omoget att inte säga vem du är ?
Tror du jag är rena rama nybörjaren ? Jag vet väl försjutton att dressyr är grunden för ALL ridning.
konstruktiv kritik ? Det var det verkligen inte. Det är att man kanske borde tänka på att inte rida med för höga/låga händer, att trampa ner i stigbygln tex. inte att jag borde tävla när inte hästen orkar bära upp mig DET är ett personligt påhopp.

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Tråkigt att vissa måste skriva taskiga kommentarer för att känna sej bra :s

2010-08-10 @ 20:11:43
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej :)

Jag vet att han ser mkt bättre ut nu än vad han gjorde i början när du köpte honom, så jag tycker inte att du ska ta åt dig av kritiknen. Han har utvecklats jättemkt och det blir bara bättre och bättre så fortsätt bara att träna som du har gjort nu:)

2010-08-10 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0